czwartek, 26 stycznia 2012

Something about me?

Wymarzone imię : Łucja
kolor oczu:granatowo-szary
 kolor włosów : blond (naturalne)
kolor paznokci: Zależy od dnia i humoru,ale najczęściej  ciemne
Status w związku: wolna xD
Charakter:  Jestem osobą bardzo wrażliwą. Często nie widać tego po moim zachowaniu,ale to przez to,że nie jestem gotowa pokazania mego prawdziwego ja. Zanim komuś zaufam minie trochę czasu. Mój największy sekret do tej pory zna tylko Bóg. Największa pasja to bieganie, kocham to bardziej niż fotografię!! Od czasu do czasu rysuję lub piszę , ale nic konkretnego. Dosyć! Już macie dosyć informacji o mnie^^ Jeśli jednak ktoś byłby zainteresowany odnalezieniem we mnie czegoś jeszcze to chętnie napiszę na gg albo na e-mail. Wystarczy napisać w komentarzu :D

  Na kręglach było fantastycznie! Ubawiłam się za wsze czasy xD Dowiedziałam się też wielu ciekawych informacji na mój temat^^ Udało mi się zbić wszystkie kręgle za jednym razem! Sukces,bo byłam 2. raz na kręgielni c:



4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcie , też lubie chodzić na kręglr. Fajny blog
    observuje!
    Robisz ślicznie zdjęcia czy mogła byś ocenić moje ?
    bubble-gum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ^^ Niestety twój link mi nie wchodzi :c

      Usuń
  2. ciekawy post :) śliczne zdj., zapraszam do mnie: http://momentreconciles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i już obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń