wtorek, 28 lutego 2012

Koniec lutego.

 Wiecie co? Jest jakoś tak dziwnie. Koniec lutego ,niedługo egzamin na koniec gim. i wybór liceum . Nie leży mi to jakoś,w szczególności, że przywiązałam się do kilku osób. Ciężko będzie się tak rozstać z dnia na dzień :c Co zrobisz...takie życie. Organizowana jest u nas wycieczka do Pragi, niby wszystko dobrze, zapisało się 34 osoby . Jeśli nie dopisze się jeszcze 6 to nici z wyjazdu ;/ nie rozumiem jak można nie jechać na OSTATNIĄ WSPÓLNĄ WYCIECZKĘ!! Wytłumaczcie mi,bo ja tego nie kumam.
 Dosyć biadolenia. Czytałam ostatnio parę komiksów i zrobiłam zdjęcie,które następnie przerobiłam w Gimpie.  Co myślicie o takim pomyśle,żeby założyć taki kącik pytań i odpowiedzi? Wy mi zadajecie pytania z każdej dziedziny, a ja wam odpowiadam. Może być?

2 komentarze:

  1. masz również ciekawy blog ,fajne zdjęcie też interesuje się fotografią więc będę częściej zaglądać na twojego bloga^^

    OdpowiedzUsuń